Opinia użytkownika: Anna_3162
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Formalności przy zakładaniu konta przez internet sprowadzone do minumun, owszem, ale organizacja oddziału pozostawia nieco do życzenia. Podczas weryfikacji danych i drukowania dokumentów stoi się przy wysokiej ladzie, jak w pubie bez krzeseł czy stołków. Klienci przy stanowisku obok oraz stojący z tyłu w kolejce niejako "uczestniczą" w załatwianiu cudzych spraw. Dobrze wyglądający, młody człowiek w garniturze za ladą sprawnie porusza się po aplikacji bankowej, ale nieprofesjonalnie wdaje się w dyskusję z klientem i za wszelką cenę chce udowodnić swoją rację, co mogło skończyć się regularną kłótnią. Szybkość, z jaką mówi, porusza się i pracuje na komputerze, sprawia raczej wrażenie pośpiechu, z jakim chce się pozbyć klienta, niż rzetelności tego, co robi (w pośpiechu łatwo o pomyłkę). Na koniec uruchamia klientowi powiadomienia o stanie konta na SMS bez pytania, czy klient sobie tego życzy. Dobrze, że konto daje się uruchomić niemalże "od ręki" i można przy jego numerze skonsolidować wszystkie usługi, nawet te, z których korzystało się wcześniej (karty, lokaty).