Opinia użytkownika: Alina_75
Dotycząca firmy: Raiffeisen Digital Bank
Treść opinii: 19 kwietnia 2011 o godz wybrałam się do Polbanku w sprawie kredytu gotówkowego , ponieważ mieli ciekawą ofertę 9,9 %. Gdy weszłam do banku pierwszy pan był zajęty rozmową prywatną i chyba nawet nie zauważył że weszłam ostatnia pani udawała że chyba mnie nie widzi , jedynie pani XXXX poprosiła mnie w czym może pomóc. Od razu się uśmiechnęłam i zapytałam w prost czego szukam , pani wydrukowała mi wstępną i ofertę i zaświadczenie o zarobkach, oferta była naprawdę warta uwagi rzeczywista stopa 10,99% i tylko 2 % prowizji. Następnego dnia od razu pani XXXX mnie rozpoznała i poprosiła do stolika wypełniłyśmy formularz i pani powiedziała że za 2 dni otrzymam decyzje kredytową, oczywiście było po świętach i telefonu żadnego nie było, postanowiła zadzwonić do tej pani, czy już coś wiadomo odpowiedziała dosyć ordynarnie że dziś popołudniu wyśle formularz był 26 kwiecień!! Po tej rozmowie zadzwoniłam na infolinie 801 822 822; pani po mojej całej opisanej sprawie była trochę zdezorientowana odpowiedziała tylko tyle że bank nie ma określonego czasu na decyzje.Byłam zaskoczona 27 kwietnia o 11 wybrałam się ponownie do banku , i zauważyłam iż w momencie wejścia do banku ta pani gdzieś wyszła, jedynie podszedł po10 minutach do mnie pan i zapytał w jakiej ja jestem sprawie, powiedziałam iż czekam na decyzje podałam swoje dane, po 4 minutach przyszedł i powiedział że otrzymałam decyzje odmowną dlaczego do dziś nie wiem. Powiem tak obsługa jest beznadziejna oferta banku na tamten okres kwietnia była świetna. Tak więc do tej placówki banku już się nie wybiorę z powodu personelu.