Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: EKO
Treść opinii: Ten sklep po raz kolejny mnie nie zawiódł, a dodatkowo byłam świadkiem pełnej kompetencji obsługi, która miała do czynienia z tzw. "trudnym" klientem a raczej klientką, którą notabene znam z widzenia i nigdy nie podejrzewałaby ją o takie zachowanie. Przy stoisku mięsnym chciała najpierw do kilograma schabu, gdy ekspedientka odkroiła i zważyła okazało się, że jest 0,82 kg, klientka poirytowana dopominała się już 1 kg i to w jednym kawałku, ekspedientka odkroiła inny kawałek i tym razem było 1,08 kg, klientka już podniesionym głosem (żeby nie powiedzieć z krzykiem) poirytowana do ekspedientki"czy pani nie rozumie ile to jest kilogram?", ekspedientka nieco zmieszana (bo trudno się nie zmieszać w takiej sytuacji) ale nadal ze stoickim spokojem "bardzo trudno jest ukroić dokładnie kilogram, a Pani najpierw prosiła -do kilograma schabu, a do kilograma to będzie i 80 dkg i też 60 dkg", "to niech mi już Pani da ten pierwszy kawałek" - odpyskowała klientka. Obsługująca wzięła pierwotnie odkrojoną "sztukę" mięsa i podała kupującej. Klientka odeszła a stojący w kolejce szeroko komentowali jej zachowanie, współczując pracownikom sklepu kontaktu z kimś takim i wypowiadając słowa uznania pod adresem obsługującej, która od razu uśmiechnęła się i nawet była skora do żartów.Kompetentny pracownik i profesjonalista w każdym "calu" co zresztą dotyczy także pozostałych pracowników. Sprawnie obsługują i do tego w międzyczasie zamienią miłe "słowo" z każdym klientem. Ja znalazłam się tu w celu zakupu mięsa na kotlety mielone, nie dość że mogłam wskazać interesujące mnie "chude" części mięsa to jeszcze mi to zmielono bez dodatkowej opłaty. Obsługa na najwyższym poziomie, w dodatku za 0,92 kg zapłaciłam 11,12 zł, to całkiem przyzwoicie. W sklepie było sporo klientów i mimo, iż większość pchała wózek nie było problemu ze swobodnym poruszaniem się miedzy półkami. w sklepie porządek, pracownicy uzupełniający towar na półkach w żaden sposób nie przeszkadzają robiącym zakupy. Każdy pracownik w firmowym ubraniu ochronnym . Z uwagi na ilość klientów trzy kasy dostępne do obsługi, tak że sprawnie "załatwiony" każdy klient.