Opinia użytkownika: Niusia
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Umówiłam sie telefonicznie na spotkanie z Doradcą aby założyć konto firmowe. Po wejściu zostałam przywitana i przyjęta. Cała wizyta przebiegała miło i gładko. Pani kompetentnie odpowiedała na moje pytania i szybko, bez problemów załozyła konto. Pomogła się zalogować i podpowiedziała w jaki sposób obsługuje się konto. Cała wizyta trwała około 15 minut z czego jestem bardzoo zadowolona ponieważ szykowałam się na godzinne tkwienie w fotelu bez możliwości porozmawiania z kimkolwiek. Natomiast obsługa posprzedażowa jest tragiczna. Od dwóch dni czekam na kontakt od Doradcy w pewnej kwestii. Sama dzowniłam już dwa razy i nadal nic nie wiem. Nienawidzę jak Doradca obiecuje, że zadzowni i tego nie robi.