Opinia użytkownika: Magdula
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: W niedzielne przedpołudnie udałam się na zakupy do pobliskiego hipermarketu, głównie po to, aby uzupełnić produkty spożywcze. Chciałam również skorzystać z bogatej oferty drobiazgów kuchennych, które ten sklep oferuje. Wejście do sklepu było czyste. Po wejściu do sklepu moją uwagę przykuły ubrania w atrakcyjnej cenie. Po namyśle przymierzyłam kilka bluzek, z trudnością znalazłam jednak przymierzalnię. Gdy dotarłam na stoisko z artykułami kuchennymi, nie mogłam zorientować się ile kosztują poszczególne przybory kuchenne - większość z nich była źle oznaczona cenami i przedmioty, które chciałam kupić zabrałam ze sobą do czytnika cen, aby dokładnie się zorientować ile będą one kosztować. Przebywając na stoisku z artykułami kuchennymi doszły mnie coraz głośniejsze, bardzo nieprzyjemne stukania. Okazało się, że parę alejek dalej kilka osób z obsługi montuje metalowy regał. Gdy doszłam do tego miejsca, hałas był naprawdę duży i przeszkadzał kupującym. Następnie udałam się na stoisko z warzywami, gdzie ku swojemu zadowoleniu, kupiłam po atrakcyjnej cenie świeże i ładne warzywa. Następnie przeszłam na stoisko z wędlinami. Tam zostałam obsłużona bardzo profesjonalnie, szybko i miło przez pracownicę. Po zakończeniu zakupów udałam się do kasy, gdzie zostałam obsłużona również miło i szybko. Przy kasie nie było kolejek, obsługa była sprawna.