Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: VAN GUM
Treść opinii: Ten zakład odwiedziłam w związku z drobnym problemem powolnego ubywania powietrza w jednym z kół mojego samochodu, zmęczona już byłam dopompowywaniem co 3-4 dni, a mając chwile czasu pomyślałam, że może załatwią mi to "od ręki". Nie pomyliłam się, Wjechałam na bardzo obszerny plac zakładu, równo wyłożony kostką brukową, podjechałam do wrót budynku i zanim zdążyłam wysiąść zjawiło się dwóch pracowników ubranych w kombinezony ochronne i rękawiczki, wyjaśniłam jaki mam problem i jeden z pracowników zajął się nim od razu, drugi odszedł do innych obowiązków, gdyż przy moim samochodzie nie był potrzebny. Nieopodal inny pracownik zajmował się kołami samochodu ciężarowego. tak więc tłoku ani kolejki nie było. Niedługo po mnie podjechał inny klient i jego samochodem natychmiast zajął się pracownik zakładu, który zajrzał pod maskę i umówił się z klientem, żeby zostawił samochód na jakieś 1,5 godziny lub poczekał bo tyle czasu może zająć usunięcie usterki.Klient udał się na zakupy a mechanik od razu zajął się jego autem.Moja usterka została w tym czasie rozpoznana i okazało się ,że ubytki powietrza w kole spowodowane są zużyciem się wentylka, który należy wymienić, uspokoiło mnie to usterka niewielka a na 15-ą byłam umówiona do elektryka z innym problemem. Korzystając z chwili rozejrzałam się trochę po zakładzie. Można tu skorzystać z wielu usług motoryzacyjnych - wulkanizacja, bieżnikowanie,usługi mechaniczne, wymiana płynów,poza tym serwis dotyczy zarówno pojazdów osobowych, ciężarowych jak i rolniczych, można powiedzieć - obsługa niemal "full wypas'.Na hali zakładu na stojakach szeroki asortyment opon, znanych producentów w cenach 95-220 zł za sztukę do osobówek ( generalnie opony nie nalezą do najtańszych produktów, ale przecież to nasze bezpieczeństwo i nie można oczekiwać, że kupimy tanio),sklepik w którym kierowca może się zaopatrzyć w towar od części po kosmetyki dla swoich "czterech kółek", pracownicy życzliwi, rozmowni, lubiący rozmowę urozmaicić żartem, słowem "przyjemne z pożytecznym", czas szybko mija i klient nie czuje się znużony czekaniem.za usługę zapłaciłam 15 zł, to moim zdaniem niewiele, obsłużono mnie od ręki, umilono czas rozmową, czegóż więcej chcieć, gdy przytrafi się awaria samochodu. "Skóry nie zedrą" a potrzebę zaspokoją. Codziennie do godziny 18-ej można skorzystać z usług tego zakładu ( z wyjątkiem niedziel), a w sobotę do 17-ej.Oczekującym klientom czas umilić może też włączone radio, jeśli np. klient jest mało komunikatywny i nie bardzo lubi wdawać się w dyskusję.