Opinia użytkownika: Ewa_1021
Dotycząca firmy: JYSK
Treść opinii: Zachęcona gazetką, wybrałam się aby zakupić zasłony w promocyjnej cenie. W sklepie znalazłam regał z tymi zasłonami-ładnie poukładane, czytelne ceny. Ponieważ nie było na półce zasłon w kolorze , który chciałam zakupić, podeszłam do pań przy kasie, poprosiłam o wyjasnienie. Jedna z 2 pań poszła ze mną , obejrzała wskazane zasłony, stwierdziła,że są to wszystkie kolory, jakie były dostępne w tej ofercie. Okazało się, że zdjęcie w gazetce nie oddaje wiernie koloru -na zdjęciu był beż, w rzeczywistości zaś ecru,zbyt jasne jak dla mnie. No cóż, nie udał się zakup zasłon, kupiłam pościel-uprzejma ekspedientka wspólnie ze mną poszukiwała odpowiedniego wzoru i rozmiaru, gdyż na półkach było nieco rozgardiaszu. Jak stwierdziła pani z obsługi-klienci sami przekładają towar, a ponowne układanie niemożliwe jest na bieżąco. Gdy podeszłam do kasy-były tam już nie 2 , ale 4 osoby z obsługi. Jedna z pań obserwowała i komentowała zachowanie dziecka skaczącego na ustawionym w sklepie batucie-dziecko zachowywało się głośno, a rodzice byli zajęci ogladaniem mebli. Z rozmowy wynikało, że zaraz podejdzie do dziecka, gdyż skacze bez opieki, ale za kilkanaście sekund tata chłopca podszedł do syna. Więc nie było interwencji obsługi-ważne,że zwracają uwagę na bezpieczeństwo dzieci. Gdy płaciłam - pani spytało o kartę Payback (posiadam), zaproponowała okulary w promocyjnej cenie-podziękowałam. Na koniec usłyszałam-dziekuję, zapraszam ponownie. Podsumowując-byłoby +5, gdyby kolor zasłon w gazetce odpowiadał rzeczywistemu, kupiłabym to, po co przyszłam. Sklep schludny, ładne ekspozycje, fachowa i uprzejma obsługa.