Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Przejeżdżając obok tej stacji paliw grzechem jest nie wstąpić, przynajmniej dla mnie - obsługa miła ,sprawna z pełną wiedzą w zakresie swoich czynności i posiadanych towarów. Tym razem nie interesowało mnie paliwo lecz inne okoliczności dla których odwiedziłam Orlen w Niemodlinie, będąc oczywiście w drodze do innego punktu docelowego mojej podróży.Głównie wstąpiłam na Hot-doga, bo mają przepyszne - moim zdaniem i wielu moich znajomych najlepsze, w bardzo przystępnej cenie 3,99 zł, a nawet gdyby były droższe to też wart kupić bo smaczna przekąska zawsze będzie ważniejsza od ceny, a jeśli dla kogoś byłoby to mało to na tej stacji oferują wiele innych ,ciepłych potraw w przedziale cenowym 3,99- 12,99 i każdy znajdzie coś dla siebie ,aby doraźnie zaspokoić "wołanie żołądka". Dodatkowo przyrządzane są potrawy z zachowaniem pełnej higieny - przyrządza pracownik, który tylko tym się zajmuje, do obsługi kas są inne osoby, natomiast gdy w sklepiku stacji jest 5 klientów to wyłania się dodatkowy pracownik, który podaje kasjerkom towar z półek zza lady - pracownicy tej stacji, można powiedzieć,dwoją się i troją aby sprawnie obsłużyć klienta. Asortyment towarów maja bardzo szeroki :dla dzieci (np.zabawki), dla dorosłych(np.alkohol) ,dla kobiet(np.okulary przeciwsłoneczne), dla mężczyzn (np.breloczek do kluczy), do samochodu (np. płyn do spryskiwaczy),dla spragnionych(np.zimne napoje), dla głodnych (np. szybkie przekąski),dla cierpiących (np.Ibuprom),dla łasuchów (np.słodycze), dla koneserów (np.płyty z muzyką) itd. można wymieniać bez końca.Lokal jest duży, tak ok. 70-80 m2, duża swoboda poruszania się między regałami, towary w zasięgu ręki, części napoi w chłodni,wszystko pogrupowane na stoiskach: słodycze ze słodyczami, napoje z napojami, zabawki z zabawkami itd. Pomieszczenie jest bardzo dobrze oświetlone czego dopełnia przeszklona ściana. Pracownicy w ochronnym odzieniu firmowym, dbają aby klient był w pełni zadowolony - zapomniałam o karcie klienta na doliczenie przysługujących mi punktów z zakupów, ekspedientka mi przypomniała, a to bardzo ważne, gdyż nagromadzone punkty wymieniam co jakiś czas na paliwo (taką możliwość ma każdy klient), ekspedientka życzliwym głosem zauważyła, że sporo jest punktów i szkoda by było je stracić - pełna kompetencja.Kiedyś stojąc w kolejce do bankomatu usłyszałam rozmowę młodych ludzi z których jeden (prawdopodobnie pracownik jakiejś obsługi klienta) chwalił się, że tylko czeka ,aby klient zapomniał o karcie punktowej bo natychmiast te punkty wbija na swoją przygotowaną kartę - pomyślałam wtedy "cwaniak najwyższego stopnia". Na tej stacji to się nie zdarzy, mogę śmiało powiedzieć "uczciwość to ich znak rozpoznawczy".Jakieś dziecko upuściło napój i rozlało, natychmiast zjawił się pracownik gospodarczy, z uśmiechem sprzątną i powiedział "nic się nie stało, to się zdarza", tak więc czystość i porządek to też jedna z wizytówek tej stacji. Wystarczy wejść do toalety - zapach taki, że nie jedno mieszkanie by się nie powstydziło (nie obrażając żadnych mieszkań - daleka jestem od tego), kontrole przeprowadzane na bieżąco ,o czym świadczą zapisy na dostępnej karcie kontroli. Kto tu choć raz wstąpił, odjechał usatysfakcjonowany. Jeśli prowadzone są jakieś konkursy pracownicy zawsze zachęcają do udziału i choć nie każdy np. los wygrywa, to każdy człowiek potrzebuje choć odrobiny zabawy.