Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: NETTO

Treść opinii: Wczorajsza wizyta w Newtto pozytywnie mnie zaskoczyła. W markecie m.in. na stoisku z warzywqami i owocami trwały właśnie prace remontowe, jednak obsługa sklepu zadbała, by dostęp do całego asortymentu nie był ograniczony. Skrzynki i kartony ustawiono więc w rzędzie na podłodze, co pozwoliło klientom robić zakupy, nie przeszkadzając przy tym w pracy pracownikom zajmującym się remontem. Jedynym mankamentem był z jednostronny brak przejazdu do następnej alejki, co jednak nie stanowiło zbytniego problemu, gdyz z drugiej strony było swobodne dojscie.Ponadto w sklepie na sali sprzedaży jak nigdy co krok można było spotkać pracowników gotowych do pomocy (z której to pomocy niektórzy klienci korzystali). Przy okazji zakupów zwróciłam uwagę na zepsuty (od dłuższego już czasu) czytnik kodów - nadal był ... zepsuty, o czym informowała kartka przyklejona do niego. Czynne kasy były dwie. Ustawiłam się w jednej z nich. Zostałam przywitana i pożegnana w miły sposób przez kasjera.