Opinia użytkownika: Grzegorz_89
Dotycząca firmy: Real
Treść opinii: Wizyta w hipermarkecie Real skłoniła mnie do podzielenia się kilkoma uwagami. Zacznę od negatywnych odczuć. Skorzystanie z wózka sklepowego sprawiło mi największy kłopot. Bezpośrednio przy wejściu do sklepu zauważyłem dwie kobiety, które "sprawdzały stan techniczny" wózków. Powodowane było to tym, że wyciągane ze stanowiska wózki miały uszkodzone, blokujące się kółka. W moim przypadku też musiałem sprawdzić, bo w pierwszym, który wziąłem, kółka zablokowały się zanim dotarłem do wejścia. Co gorsze, ten który ostatecznie zaakceptowałem, też od czasu do czasu blokował kółka, co sprawiało kłopot w poruszaniu się po hali. Wniosek jest jeden. Kompetentny pracownik powinien dokonać przeglądu wózków i wyeliminować z oferty, a następnie należy je naprawić. Aktualny stan techniczny wózków powoduje irytację, dyskomfort i zdenerwowanie klientów. Drugie, moim zdaniem, wstydliwe dla kierownictwa sklepu, powinno być eksponowanie nadgniłych warzyw w ofercie sprzedaży. Marchewka oferowana luzem była w stanie nie do zaakceptowania, moim zdaniem nie nadawała się nawet na paszę dla zwierząt, z całym szacunkiem dla zwierząt za porównanie. Na pozytyw zasługują liczne promocje oferowane w czasie sprzedaży. W przypadku licznych promocji należy podchodzić jednak z rozwagą - na przykład czy zawsze potrzebujemy 6 produktów w cenie dwóch. Kolejnym pozytywnym odczuciem było dla mnie zachowanie się personelu w stosunku do klienta. Na pytania o miejsce eksponowania poszukiwanych przeze mnie towarów zawsze otrzymywałem wyczerpujące informacje podane w uprzejmy sposób.