Opinia użytkownika: Aleksandra_918
Dotycząca firmy: mBank
Treść opinii: Z infolinią mBanku kontaktowałam się w sprawie przelewu do Urzędu Skarbowego po rozliczeniu PIT 37. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem był dość krótki- około 3 minut. Pani z którą się połączyłam była bardzo uprzejma i miła. Przywitała się, wyraźnie przedstawiła, zapytała w czym może pomóc. Wyjaśniłam z jakim problemem się kontaktuję- nie wiedziałam co wpisać w poszczególne pola formularza przelewu na stronie www banku. Początkowo otrzymałam informacje zgodną z instrukcją zamieszczoną na stronie banku. Wyjaśniłam, że korzystając z tej instrukcji samodzielnie próbowałam zlecić przelew lecz niestety pojawiał się komunikat o błędzie. Pani obiecała to sprawdzić, poprosiła mnie o chwilkę cierpliwości gdyż musi się skonsultować. Konsultacja trwała około 2 minut, ale informacje otrzymane tym razem całkowicie rozwiązały mój problem. Jestem zadowolona z kontaktu z tą infolinią gdyż mimo tego, iż trochę to trwało konsultantka zajęła się mną aż do momentu całkowitego załatwienia mojej sprawy.