Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Avans.pl
Treść opinii: Kupiłam w AVANSIE w Zgierzu Dzbanek do wody (filtrator) za 59zł - nie chodzi mi o cenę. Kupując zapytałam pracownika: - Czy dzbanek posiada gwarancję? - Tak, 2 lata na podstawie paragonu, ale zapewniam, że w dzbanku nie ma się co popsuć. 3 miesiące później. Jadę do sklepu z USZKODZONYM WYŚWIETLACZEM w dzbanku. Dostaję informację, że mam udać się do serwisu. W serwisie usłyszałam, że nie mam karty gwarancyjnej tylko paragon, więc mam ponownie jechać do sklepu i z nimi załatwiać reklamację. Pojechałam, pan mi odpowiedział, że oczywiście jest 2 letnia gwarancja, ale nie otrzymałam karty gwarancyjnej, więc mam się po nią zgłosić za 2 dni. Przyjeżdżam po 2 dniach i zostaję poinformowana, że dzbanek jednak NIE MA GWARANCJI, o czym tak zapewniali mnie pracownicy. Byłam wściekła. Rozmawiałam z kierownikiem, który stwierdził, że nic nie może w tej sprawie zrobić, a na dodatek pracownik, który zapewniał mnie o gwaracji, wyparł się, że coś takiego w ogóle miało miejsce. Pan Marcin P. okazał się NIEUCZCIWYM, NIERZETELNYM, NIEKOMPETENTNYM pracownikiem. Postanowiłam, że złoże na źle wykfalifikowany personel skargę, nie chodzi mi o to 59zł, ale o to, że nie tylko ja mogłam zostać tak BEZCZELNIE oszukana. Tacy ludzie nie powinni pracować. Mam nadzieję, że nikt z was nie zechce w tym sklepie kupować. Pozdrawiam