Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: DECATHLON
Treść opinii: Postanowiłem odwiedzić sklep sportowy przy CH Karolinka w Opolu w celu uzupełnienia swojej bazy sportowej.Sklep bardzo dobrze widoczny z zewnątrz z dużym logo. Na duży plus wybija się powierzchnia , organizacja wystawy adekwatna do obowiązującej pory roku oraz możliwość aktywnego spędzenia czasu na sklepie w przyjaznym otoczeniu dla całych rodzin. Powierzchnia sklepu powoduje pewną niesymetryczność oferty produktowej na wszystkich działach ,jednakże nie jest to duży dyskomfort. Podczas wejścia do sklepu zostałem zauważony przez personel znajdujący się na kasie, natomiast na sklepie musiałem sam poszukać pracownika ( plus że są widoczni - kamizelka+identyfikator). W rozmowie pracownik oczekiwał od mojej osoby podania moich oczekiwań, sam nie przejawiał inicjatywy co do zbadania moich preferencji. W dalszej obsłudze poziom wiedzy zadowalający , dobra prezentacja towaru, na plus możliwość sprowadzenia interesującego mnie produktu z innego sklepu bez wymagania przedpłaty zaliczkowej. Zdecydowanie zabrakło sprzedaży łączonej. Pracownik w pełni skoncentrował się na jednym produkcie, sam musiałem naprowadzać pracownika na produkty uzupełniające (komplementarne) .Zamknięcie sprzedaży bardzo fachowe . Po rozmowie o zaletach produktu pracownik wskazał mi drogę do stanowisk kasowych i grzecznie pożegnał zapraszając ponownie do odwiedzenia sklepu. Atmosfera panująca na sklepie zdecydowanie powoduje u mnie chęć do ponownych odwiedzin.