Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Praktyka Lekarska
Treść opinii: Zadzwoniłam do przychodni, chcąc się umówić na USG (otrzymałam wizytówkę od innego lekarza z zapewnieniem o solidności firmy). Na stronie nie znalazłam godzin pracy placówki, więc zadzwoniłam zaraz po powrocie do domu o 16.55. I to chyba był błąd. Pani, która odebrała telefon od pierwszego tonu dała mi do zrozumienia, że nie jestem mile słyszana o tej porze. Miałam wrażenie, że miała lekką satysfakcję iż nie mają już terminu w podanym przeze mnie tygodniu (a musiał to być konkretny tydzień). Kiedy naprawdę się zmartwiłam i powiedziałam: "a nie ma szansy, żeby wpisać się rezerwowo na jakiś termin, może ktoś zrezygnuje? Bardzo zależy mi na tym, by to USG zrobić u Państwa". Pani na to: 'Niech pani sobie poszuka innego miejsca, nic na to nie poradzę'. Po 2 minutach znów zadzwoniłam (miałam sprawdzić zaproponowany przez pracownika termin i oddzwonić za chwilę). Włączyła się już automatyczna sekretarka, że pracują do 17.00. Pewnie dlatego Pani była zniecierpliwiona i niezadowolona. Niemniej, pomimo, że miejsce było polecone, nie skorzystam. Umówiłam się do konkurencyjnej przychodzi na ul. Dietla.