Opinia użytkownika: Joanna_1693
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Witam. W dniu 27.04.2011 krótko po godzinie 22 wraz ze znajomym odwiedziłam stację PKN Orlen we Wrocławiu na ul. Żmigrodzkiej 116 aby kupić papierosy. Zamierzałam dokonać transakcji tzw łączonej czyli część należnej kwoty miała być "ściągnięta" z karty płatniczej, a pozostałą część należności chciałam dopłacić gotówką...Obsługująca nas Pani-pracownica stacji- tonem, który można by określić jedynie słowem "opryskliwy" ze zniecierpliwieniem poinformowała, że taka transakcja jest niemożliwa do zrealizowania. Pani dodała przy tym, że gdybyśmy kupowali paliwo to owszem, jednakże przy zakupie produktów ze sklepu stacji nie ma możliwości zapłaty w taki sposób. Próbowałam przekonać panią, że owszem takie transakcje można realizować w taki łączony sposób, jednakże pracownica nie chciała nawet rozmawiać, a na nasze pytanie czy może istnieją przeszkody typu limity płatności kartą na owej stacji paliw, jeszcze bardziej się zdenerwowała i odpowiedziała, że wszystko już wyjaśniła i abyśmy sobie spróbowali płacić w ten sposób gdzie indziej, bo "tutaj tak się nie da"... Opisana powyżej sytuacja, przede wszystkim zachowanie pracownicy wobec klienta dziwi tym bardziej, że PKN Orlen stawia na wysoką jakość obsługi klienta. Jestem stałym klientem tej stacji i dotychczas nie mogłam złego słowa powiedzieć na zachowanie pracowników i obsługę. Po tej sytuacji udałam się do sąsiedniej stacji paliw- konkurencyjnej, gdzie bez problemu dokonałam płatności w sposób dogodny dla mnie, a przy tym zostałam obsłużona w miły i kulturalny sposób. z pozdrowieniami Joanna S.