Opinia użytkownika: Katarzyna_63
Dotycząca firmy: BOTI
Treść opinii: Postanowiłam wybrać się po jakieś ładne buciki na obcasie do sklepu Boti - zawsze podobał mi się ten sklep, i duży wybór mają w obuwiu wszelakiego rodzaju. Po wejściu do sklepu najpierw uderzyło mnie straszne gorąco. chyba za mocno grzeją , jakieś 28 stopni w moim odczuciu- od razu odechciewa się chodzenia po sklepie i szukania butów. Na moje "Dzień Dobry" pani ekspedientka nawet nie odpowiedziała, była jeszcze druga ale gdzieś w głębi sklepu. Po pooglądaniu wystawy i ekspozycji upatrzyłam sobie jedną parę bucików. Kątem oka widziałam jak sprzedawczyni mi się przygląda z dziwną niechęcią , czułam się tam źle, jak by t o sklep nie był dla mnie ,ale buty były bardzo ładne o do tego ostatnia para musiałam je kupić. Podeszłam do kasy i zapytałam czy kartą można płacić, pani coś bąknęła pod nosem nawet nie zrozumiałam co, ale zauważyłam terminal na ladzie i domyśliłam się że można płacić kartą. Pani wyglądała na niezadowoloną, jak by klient jej przeszkadzał -tak się czułam. Na moje zapytania kiwała głową zamiast coś odpowiedzieć. Po prostu chciałam stamtąd jak najszybciej wyjść, jak można tak traktować klienta???Myślę, że nie prędko wybiorę się tam ponownie.