Opinia użytkownika: Agata_628
Dotycząca firmy: Ośrodek Szkoleniowo-Wypoczynkowy Puszczyk
Treść opinii: Weekend majowy 30/04-03/05/2011 spędziłam w Sierakowie w Ośrodku Wypoczynkowo –Wczasowym Puszczyk, i niestety miejsce to pozostawia wiele do życzenia. Pokoje dość schludne, ale bardzo zimne i wilgotne (brak wentylacji). Największym jednak problemem jest nieuczciwe podejście do klienta. Cena na stronie internetowej i uzgodniona telefonicznie to 50 PLN za osobę za dobę w pokoju 2-os. Byliśmy we dwie osoby, więc cały koszt pobytu to 300PLN. Zostałam poproszona o przedpłatę przelewem 300 PLN na kilka dni przed przyjazdem. Wyjaśniłam Pani, z którą załatwiałam rezerwację, że jestem zdziwiona koniecznością przedpłaty całej kwoty, więc Pani łaskawie się zgodziła na 200 PLN. Kiedy przyjechaliśmy, przy meldowaniu zostaliśmy poproszeni o pozostałe 100 PLN plus za 38 PLN opłaty za parking i klimatyczne (nikt wcześniej o takich opłatach nie wspomniał i nie są one wyszczególnione na stronie internetowej) plus100 PLN kaucji, zwrotnej przy wyjeździe (na wypadek zniszczeń dokonanych przez nas). Byłam zdziwiona, ale dałam kwotę prosząc o jakieś pokwitowanie tej kaucji – na co Pan mi powiedział, że nie ma potrzeby bo on ma wszystko zanotowane. Pomyślałam dziwne zwyczaje, ale machnęłam ręką. Po rozgoszczeniu się w pokoju okazało się, że TV kompletnie nie odbiera. Zawołaliśmy obsługę, ale nie udało się wiele naprawić. Przez nasz cały pobyt pan chyba 4 razy przychodził do pokoju, w końcu udało mu się ustawić tylko TVP2 i to bardzo złej jakości. Upomnieliśmy się więc o jakąś zniżkę, w związku z niekompletną usługą (niedziałający TV). Przy wymeldowaniu usłyszeliśmy, że i tak dostaliśmy zniżkę, gdyż przy meldowaniu Pan się pomylił i naliczył ceny netto zamiast brutto(!) (twierdzi, że na Internecie przy cenniku jest informacja, że podane ceny są cenami netto – sprawdziłam - nie prawda), oraz zapomniał policzyć za pościel! Byłam zszokowana takim podejściem. Dostalam100 PLN kaucji z powrotem i odeszłam. Zastanawiam się tylko, czy Pan mnie okłamał z tymi cenami netto i z opłatą za pościel, czy to raczej standardowa procedura, że bierze się 100 zł kaucji, a potem pod pretekstem pomyłki, przy meldowaniu odejmuje się z tych 100 zł klientowi jeszcze podatek i koszt pościeli. Jeśli tak to nie dziwi mnie fakt, że nie chcą wystawiać klientom pokwitowania o wpłaceniu kaucji 100PLN. Bardzo nieuczciwe podejście do klienta.