Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Simply Market
Treść opinii: BE HAPPY, BE SIMPLY 7 kwietnia, godzina 7. Na handlowej mapie warszawy mamy nowy sklep - SIMPLY (grupa Auchan Super która przejęła Billę i Ellę i kilka lat temu wszystkie swoje sklepy o charakterze supermarketów przebrandowiła na jeden szyld i spójne logo. Nie ukrywam iż informację o jego planowanym otwarciu przyjęłam z dużym zadowoleniem. W pełni zadawalający asortyment, przystępne ceny. Świetna lokalizacja w centrum Grochowa. Doskonała wręcz komunikacja miejska a i dojazd autem niczego sobie. Przewidziano parking dla klientów. Na szczycie bloku i na pobliskich pawilonach zamocowano tablice z nazwą i wskazaniem. Sklep zajmuje powierzchnię na parterze bloku w kompleksie handlowym pod nazwą galeria Grochów(druga chyba nie oficjalna i dublująca się z innym miejscem to Galeria Wiatraczna) Kilka godzin po oficjalnym otwarciu czas na moje debiutanckie zakupy. Nie rozczarowują mnie one. Wejście przyozdobione kolorowymi balonikami . Wózki –duże ,plastikowe a więc lekkie i doskonale mobilne są też już mniej poręczne czerwone koszyki które możemy umieścić na plastikowych jezdnych stelażach. Tu uwaga –są one nie stabilne i pełny koszyk umieszczony na górze może powodować wywrotkę, lepiej więc umieszczać koszyk na dole. Zarówno kosze jak i wózki mają blokady których zwolnienie wymaga żetonu. Przewidziano też kilka szafek depozytowych i kącik z punktem obsługi klienta. Za wejściem dział warzywa –owoce za nim pieczywo i usytuowane pod ścianą stoisko z ladą cukierniczą oraz piekarnią z piecem do wypieku i mięsno- serową. Dokładny plan sklepu wydrukowano w gazetce z ofertą promocyjną, specjalną z okazji otwarcia. Sklep jest przestrony, produkty estetycznie wyeksponowane. Nie brakuje etykiet cenowych. Irytują plastikowe plakietki odstające od regału informujące właśnie o promocji czy też o najniższej cenie. Najwidoczniej mimo iż między regałami jest duży odstęp ktoś się o nie zahaczył i oczepione leżą na ziemi. Są produkty marek ogólnie dostępnych ale również taki wyprodukowane dla sieci Auchan do której to SIMPLY należy. Mają one nie spójne szaty graficzne, oznaczone są albo uniesionym kciukiem w kółeczku lub głową czerwonego ptaszka. Stoisko alkoholowe jest jeszcze nie dostępne (ach ta koncesja). Przy kasach sprawna uśmiechnięta obsługa. Kasjerka jest ubrana w firmową granatową koszulkę polo z haftem logo sklepu. Ma przypięty identyfikator. Na miłe dzień dobry dostaję ostatni gadżet firmowy- metalowy żeton do wózka. Małe ale przydatne. Za kasą reklamówki, podobnie jak w Tesco jeszcze bezpłatne. Oczywista oczywistość (choć nie dla zarządu Biedronki) można płacić kartą.