Opinia użytkownika: Agata_628
Dotycząca firmy: Cinema City
Treść opinii: Z powodu wieliu godzin oczekiwania na lotnisku w Warszawie, spowodowanego opóźnionym lotem, dla zabicia czasu, postanowiłyśmy z koleżanką pojechać do kina. Dotarłyśmy do Galerii Mokotów – Ciemna_City. Nie byłyśmy zdecydowane na żaden konkretny film, więc postanowiłyśmy zapytać panią w kasie biletowej. No i niestety okazało się, że wiedza na temat filmów, a przynajmniej krajów, z jakich pochodzą, pozostawia wiele do życzenia. Otóż zapytałyśmy o film „Nieściszalni” i otrzymałyśmy odpowiedź, że to polska komedia. Kupiłyśmy bilety, udałyśmy się do sali (nawiasem mówiąc seans o godz. 10:30 rano i pusta sala – tylko my dwie), no i okazało się, że to film szwedzki a nie polski. Dla nas może nie było wielkiej różnicy, ale myślę, że inni ludzie mogą się kierować tym, że to polski film i się na niego zdecydować, bo mają np problem z czytaniem napisów i chodzą do kina tylko na polskie filmy… Drugą moją obserwacją są niedziałające dobrze automaty do kupowania biletów. Otóż wybrałam bilety, pokazała się suma, wprowadziłam kartę, zostałam poproszona o PIN i ten też wprowadziłam, no i pokazała się informacja „proszę czekać”… I tak czekałam około 5 minut aż anulowałam transakcję. Poszłyśmy kupić bilety do kasy, ale myśl o podwójnie zapłaconych pieniądzach za bilety trochę mnie męczyła, gdyż w końcu podałam PIN w automacie.. Także podsumowując: niedokształcona obsługa, jeśli chodzi o podstawową wiedzę o filmach, i niesprawne automaty biletowe.