Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Renata_319

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Przy banku PKO BP znajduje się bankomat, do którego nie było kolejki, więc bez problemu wypłaciłam gotówkę z karty. Gorzej już jednak było na sali obsługi klienta. Przy stanowiskach kredytowych-kolejka, wszyscy oczekujący do tego stanowiska zorientowani są w sytuacji klienta przed nimi, bo przecież wszystko słychać! Gdzie ochrona danych i zapewnienie poufności? Całe szczęście kolejka do kas w drugiej części sali obsługi banku, więc stojąc w kolejce-dosyć długiej, nie słyszałam(całe szczęście!), o czym rozmawiaja potencjalni kredytobiorcy. Jak wcześniej już wspomniałam, kolejka była dosyć spora, i mimo czynnych trzech kas, stałam w ogonku około 20 minut. Dyspomfort oczekiwania został mi wynagrodzony przez Panią w kasie, która bardzo sprawnie dokonała przelewu, poinformowała o opłatch lub ich braku-w zależności do jakiego banku kierowany jest przelew. Bank o dość dużej powierzchni, więc mógłby wygospodarować bardziej ustronne miejsca zapewniające poufność dla osób ubiegających się o kredyty. Panie w banku bardzo schludnie ubrane, miłe i kompetentne. Bank robi dość miłe wrażenie-jednak zbiór sztucznych, zakurzonych drzewek na środku sali obsługi klienta nie jest czymś, co powala na kolana klienta wchodzącego do tego przybytku.