Opinia użytkownika: Jakub_476
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Około tygodnia temu zamówiłem usługę internetu oraz telewizji w Telekomunikacji Polskiej, na podstawie podanego przeze mnie adresu stwierdzono, że istnieją możliwości techniczne podłączenia internetu o prędkości 6 MB oraz telewizji internetowej. Przed podpisaniem umowy powiedziano mi, że do mojego mieszkania przyjdzie monter, który ostatecznie stwierdzi czy istnieje możliwość podłączenia tych usług. Podpisałem umowę, dzień później otrzymałem telefon, w którym Pani umówiła usługę montera. Wszystko wyglądało bardzo profesjonalnie. Monter przyszedł punktulanie, stwierdził jednak że nie ma możliwości podłączenia tych usług. Zrezygnowałem z usług podpisują specjalne oświadczenie u montera. Od tego momentu rozpoczęły sie problemy. Od tygodnia dzwoniąc na infolinię oraz udając się do punku obsługi staram się zrezygnować ostatecznie z usługi oraz oddać otrzymany modem oraz dekoder. Niestety nikt nie potrafi mi pomóc ponieważ TPSA stwierdza, że monter nie dostarczył im mojej rezygnacji. Dzwoniąc do montera otrzymuję informację, że on przekazał do systemu TPSA informację o mojej rezygnacji (posiadam nawet nr tego zgłoszenia). Ponowne próby załatwienia nie przynoszą skutków. Tracę swój czas oraz pieniądze na połączenia telefoniczne, jakość klienta na najniższym poziomie.