Opinia użytkownika: Anita_141
Dotycząca firmy: Promod
Treść opinii: Obsługę sklepu cechuje duża troska o Klienta, co stanowi niekwestionowany plus, ale również i minus. Klient na wejściu prawdopodobnie ma poczuć się indywidualnie traktowany i dlatego od wejścia "łapany" jest przez obsługę. Niestety należy tu rozróżnić komfort poczucia dostępności pomocy na każdym kroku, od pewnego rodzaju nad wyraz miłej nachalności. Złapałam się na tym, iż przed wejściem do tego sklepu zastanawiam się czy mi się chce? Zapewne przemiła ekspedientka zapyta w czym może pomóc gdy tylko zacznę lustrować odzież na wieszakach, a potem kolejna w przymierzalni wpadnie w ochy i achy na temat tego jak prezentuję się w każdej kolejno przymierzanej rzeczy...A co jak znowu nie będę się czuć, nie kupię i z wyrzutami sumienia, że zmarnowałam tyle uwagi mi poświęconej będę musiał tej samej dziewczynie oddać rzeczy do odwieszenia? Obsługa jest na wysokim poziomie - należy to oddać tej sieci, aczkolwiek coś tu nie działa poprawnie. Idąc na zakupy, chcemy czuć komfort, nie znajdując go...nie wracamy.