Opinia użytkownika: Aleksandra_918
Dotycząca firmy: H&M
Treść opinii: Sklep, który odwiedziłam mieści się na dwóch poziomach centrum handlowego Arkadia w Warszawie. Sklep jest bardzo duży i oferuje chyba wszystkie dostępne dla tej marki kolekcje. Interesujące mnie działy- damski i młodzieżowy znajdują się na jednym poziomie. Charakterystyczny dla tego sklepu jest niestety nieład. Nie jest brudno, ale panuje ogólny chaos. Myślę, że jest on spowodowany naprawdę dużą liczbą klientów odwiedzających sklep- trudno upilnować aby każdy odłożył na swoje miejsce oglądaną sztukę odzieży czy obuwia. Obsługa sklepu jest widoczna ale neutralna. Nie proponuje pomocy dopóki się o nią nie poprosi. Według mnie za to duży plus- czuję się swobodnie bo nie mam wrażenia, że ktoś ciągle patrzy mi na ręce. Niestety w tym sklepie trzeba się nastawić na dużą samodzielność- chciałam kupić koraliki- jedyny egzemplarz w interesującym mnie kolorze był splątany z innymi koralikami. Pani którą poprosiłam o pomoc najpierw chętnie zajęła się rozplątywaniem, niestety szybko zniechęciła się i chciała po prostu odnieść towar na zaplecze jako niepełnowartościowy, proponując mi nieco inny model. Poprosiłam, o pozostawienie i sama po kilkunastu minutach "uwolniłam" swoje koraliki. Czas obsługi przy kasie bardzo długi- kolejka. Otwarte były wszystkie kasy ale kupujących było i tak zbyt wielu. Po krótkiej chwili oczekiwania pojawił się pracownik i poprosił część kupujących o przejście do innego działu gdzie kolejka była zdecydowanie mniejsza. Mam mieszane uczucia po wizycie w tym sklepie. Z jednej strony- duży wybór, sporo promocji i ciekawe ubrania. Ale z drugiej ten tłok, nieład i brak czasu dla kupującego. Na pewno tam wrócę bo lubię markę jako taką, ale dobrze by było aby obsługujących było więcej albo aby mieli mniej obowiązków a więcej czasu dla klienta.