Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: P:)

Dotycząca firmy: MPK Kraków

Treść opinii: Dziś korzystałam z usług MPK w Krakowie i jestem bardzo niezadowolona. Jechałam autobusem nr 172 i chciałam kupic bilet u kierowcy. Ten odburknął mi, że w środku jest automat z biletami. Nie był zbyt miły. Miałam wrażenie, że mu przeszkadzam. Bilet, który chciałam kupi kosztował 1,25zł, a ja wrzuciłam do automatu 5 zł, które wypadło z powrotem i pojawiła się informacja, że automat przyjmuje tylko wyliczoną kwotę. Przejechałam 2 przystanki bez biletu zanim ktoś z pasażerów rozmienił mi pieniądze. Takie automaty duża niewygoda. Poza tym podczas kupowania biletu z automatu nie ma czego się przytrzymac. Kilka razy straciłam równowagę podczas hamowania. Starsza osoba pewnie by się przewróciła. W autobusie nie było zbyt czysto. Szczególną uwagę zwracały brudne szyby. Było na nich mnóstwo zacieków. mało tego autobus podjechał 5 minut po czasie.