Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: AVON
Treść opinii: Kontakt miał miejsce na linii konsultantka Avonu(którą jestem)- serwis obsługi konsultantek, a dotyczył braków w zamówieniu, czyli spóźniania się przez Avon z dostarczeniem zamówionych kosmetyków. Pytałam o przyczynę i możliwość najszybszego rozwiązania sprawy. Zostałam poinformowana o brakach magazynowych i problemach z błędną informacja w centrali, które spowodowały te niedogodności. Osoba z serwisu dała mi informację o terminie uzupełnienia przez firmę magazynów (co pozwoliło mi zaplanować dalsze kroki, czyli ustalić kiedy można będzie ostatecznie otrzymać towar), cierpliwie wyjaśniając sytuację. Udało się jej załagodzić nieprzyjemną sytuację (byłam już mocno zirytowana, że drugi raz z rzędu nie przychodzą zamówione wcześniej kosmetyki). Kontakt oceniam jako bardzo pomocny i merytorycznie istotny.