Opinia użytkownika: Tomasz_1425
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Stokrotka Kiedyś „Wanda” później „Berti” teraz „Stokrotka” Robię zakupy w tym sklepie około 20 lat a ponieważ nie znalazłem obserwacji na jego temat postanowiłem dodać swoją. Przed sklepem możemy zobaczyć pracownika ochrony w eleganckim garniturze spokojnie palącego papierosa. W środku sklepu czysto. Towar poukładany starannie w przemyślany logiczny sposób. Ceny zdecydowanie wyższe niż w sklepach sieci Netto czy Biedronka. Jest to po części spowodowane tym iż nie ma on w swojej ofercie towarów wyprodukowanych specjalnie dla „Stokrotki”. Aby to zniwelować często urządzane są promocje typu „3 w cenie 2” Głównym walorem tego sklepu jest jego obsługa w 99,9999 % zawsze uśmiechnięta i skora do pomocy. Kolejnym plusem jest stoisko mięsno-wędliniarskie. Artykuły są świeże i smaczne. Obsługa stara się w sposób szybki obsługiwać klientów zachowując jednocześnie odpowiednie standardy. Do minusów należy często psujący się czytnik kodów kreskowych umożliwiający sprawdzenie ceny produktu. Uciążliwa i to mocno w moim przypadku jest jakość „jednorazówek” do pakowania warzyw i owoców. Po włożeniu 3-4 cebul czy jabłek dno siatki po prostu się rozpad. Jest to zjawisko nagminne 30-50% przypadków trwające na przedziale wielu miesięcy. Gdy pewnego razy zajście tego typu miało miejsce w trakcie kasowania na stwierdzenie z mojej strony iż jest to częsty przypadek kasjerka oznajmiła „iż w ten sposób się produkuje w Polsce” oraz „tak jest we wszystkich sklepach”. Często jestem w sklepach sieci Lidl, Netto, Biedronka czy Kaufland i takie rzeczy nie mają miejsca. Generalna ocena pozytywna z uwagi na bardzo miłą atmosferę robienia zakupów. Chodzę tam z przyjemnością, niestety pod względem cen konkurencja bije ich na głowę.