Opinia użytkownika: Reds
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Nie po raz pierwszy zdarza się, że w ofercie hipermarketu w ogóle nie pojawia się część produktów reklamowanych opisanych w gazetkach. W szczególności dotyczy to artykułów "2 w cenie 1". Żadna z trzech zapytanych przeze mnie pań nie potrafiła powiedzieć, czy dany produkt pojawi się w sprzedaży. Poza tym dwukrotnie spotkałem się z przypadkiem, że ten sam towar, z identyczną datą ważności, ma różne ceny - w zależności od tego gdzie leży (kiełbasa wiejska "Duda" oraz "Danonki" w czteropaku). W dniu wczorajszym fatalna obsługa na dziale mięsnym. Panie nie patrzyły na kolejkę, tylko podchodziły do kogo popadło, z wrogim nastawieniem do klientów i bardzo oschłym "co podać?". Ponadto aż 3 produkty miały inną cenę na półce, a inną przy kasie fiskalnej. Co prawda nie było problemów ze zwrotem różnicy, ale trochę to trwało, ponieważ wielu klientów ustawiło się w kolejce do biura obsługi. Czynne były 2 kasy, co powodowało duże kolejki - przede mną stało 11 osób. Działały co prawda 2 kasy samoobsługowe, ale kupujący niezbyt potrafią z nich korzystać i robili to bardzo wolno. Nikt z obsługi hipermarketu nie podchodził aby wspomóc obsługę. Plusem jest czystość wewnątrz budynku, jak i w bezpośrednim otoczeniu. Również pracownicy wyglądali schludnie, ubrani w firmowe stroje.