Opinia użytkownika: Aleksander_10
Dotycząca firmy: Telekomunikacja Polska
Treść opinii: Parę dni temu mój telefon stacjonarny zaczął dzwonić tylko jednym dzwonkiem a osoby, które próbowały się do nas dodzwonić mówiły, że coś niedoobrego dzieje się z naszym telefonem. Postanowiłem w końcu zgłosić awarie. Na początek tradycyjnie już denerwująca procedura z wysłuchiwaniem kolejnych komunikatów, a gdy już dodzwoniłem się do pana doznałem wielkiego pozytywnego zaskoczenia. Pan był bardzo uprzejmy i miły wysłuchał wszystkich objawów a następnie poprosił o wyłączenie live boxa. Gdy odłączyłem przez pomyłke telefon doznałem pierwszego miłego zaskoczenia, pan zadzwonił do mnie na komórkę. Gdy już powiedział, że już wie co się dzieje poprosił o nr do mnie ( wcześniej zadzwonił na komórkę żony), aby ewentualnie ekipa zadzwoniła do mnie gdyby był porzebny dostęp do mieszkania. Konsutlant powiedział również, że w ciągu 48 godzin awaria zostanie usunięta. Trochę nie chciało mi się w to wierzyć bo był środek majowego weekendu. 10 minut po zakończeniu rozmowy dostałem sms z nr zgloszenia i nazwiskiem konsultanta. Miałem przynajmniej na piśmie napisane kiedy zgłosiłem uszkodzenie. Po 2 dniach zobaczyłem ekipę na słupie telefonicznym. Okazało się, że była to ekipa do mojego złoszenia. Po 10 minutach sprawdziłem z telefonem wszystko było ok. Po 2 godzinach dostałem sms, że uszkodzenie zostało naprawione. Byłem miło zaskoczony sprawnością działania