Opinia użytkownika: Joanna_1730
Dotycząca firmy: Bank BPH
Treść opinii: Korzystałam już wcześniej z usług Banku, niestety tym razem mocno się zawiodłam. Głownie przyczynia się do tego wyjątkowo niesympatyczny pracownik, a właściwie pracownica. Po wejściu do placówki zwróciłam uwagę ze tylko jedna osoba jest na stanowisku pracy i obsługuje klientów co też spotęgowało kolejkę i czas oczekiwania. Nie to jednak miało tak ogromne znaczenia, jak zachowanie pracownika. Poza osoba obsługującą siedziała też inna Pani.Nie przeszkadzało jej zupełnie niezadowolenie klientów bo od samego początku zauważyłam u niej tabliczkę : STANOWISKO NIECZYNNE.Mimo wszystko udałam się do niej i uprzejmie zapytałam czy mogła by chwilkę mi poświęcić. Pani spojrzała na mnie z pogardą i powiedziała ze mam odczekać swoje w kolejce... Zrozumiałabym gdyby Pani była zajęta swoją pracą, ale ona tylko toczyła żarliwie prywatne rozmowy przez telefon. Widać pomyliła sens swojej pracy, być może tez stanowisko. Słyszałam już kilka niezbyt przychylnych opinii na temat personelu w tym Banku i teraz również do tych negatywnych opinii się przychylam.