Opinia użytkownika: Agnieszka_1497
Dotycząca firmy: monnari
Treść opinii: Szukając sukienki na wesele odwiedziłam Monnari, kojarząc, że firma ta ma w swoim asortymencie wiele eleganckich kreacji. Zachęcił mnie to tego plakat informujący o przecenie do -70%. Już przy wejściu zaskoczyła mnie obsługa. Jedna pani siedziała za kasą na wysokim krześle i bez skrępowania ( w tym malutkim sklepie były jeszcze dwie klientki) rozmawiała z inną Panią z obsługi. Na kasie rozrzucone były różne dokumenty, w tym np. zeszyt z naklejką "przekaźnik 2011", co jak rozumiem stanowi dokumenty wewnętrzne firmy. Ogólnie na kasie ład, nieporządek i plotki obsługi. Dalej jeszcze gorzej. Komunikowana przecena to oczywiście dwie, czy trzy rzeczy, gdy cała reszta przeceniona około 20% do 30%. W miejscu przecen ogromny bałagan i brak wyraźnej komunikacji, jaka przecena. Co więcej w ciasnym kącie, gdzie umieszczone są towary przecenione znalazła się trzecia pani z obsługi, która nie zwracając uwagi na nikogo poprawiła towary. Żeby przejść, musiałam ją przeprosić, co nie wywołało żadnej reakcji ( liczyłam, że może chociaż w tym momencie usłyszę "dzień dobry", albo chociaż próbę zaoferowania mi pomocy). Podsumowując. Niezbyt dobra ekspozycja, a na małej powierzchni trzy osoby, z których żadna nie zamierza nawet sprawiać wrażenia, że obsługuje.