Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: W dzień wolny od pracy udałem się do Praktikera po pewną mało istotna w tym momencie rzecz jednakże, którą próbowałem kupić już od dłuższego czasu (trzonek do mopa, drewniany). W pierwszej kolejności przeszedłem się po dziale z narzędziami, szukając pracownika, który wskaże mi możliwe miejsce występowania tego elementu i cóż, na daremno było szukać tam pracownika, ale na kolejnym dziale „Oświetlenia”, pracownik szybko się znalazł. Miła, niewysoka pani bardzo precyzyjnie określiła mi, gdzie znajdę rzecz, o którą pytam. Owszem był, mały wybór, bo aż jednej firmy, produkt tam się taki znajdował, więc nie miałem wyboru, kupuję. Niestety, jestem człowiekiem dość przezornym i lubię wiedzieć, co i za ile kupuję, to tu wiedziałem na pewno, co kupuję, ale już za ile nie bardzo i na daremno szukać było ceny. Zerknąłem na podobny trzonek tylko z tworzywa sztucznego, nie był drogi, więc pomyślałem, zaryzykuję, tym bardziej, że mi się śpieszy. W sklepie panował porządek i było względnie czysto, ale jak można było zauważyć nie tylko przy produkcie, który kupowałem brakowało ceny. Są na pewno gdzieś czytniki do sprawdzania cen, ale pominąłem jeszcze szukanie tego urządzenia i udałem się szybko do kasy. Otwarte były trzy kasy, klientów nie było dużo, to też przyjemnie się stało z myślą, że zaraz będzie po wszystkim. Pani przy kasie ubrana służbowo, z identyfikatorem, miło mnie przywitała, spytała, czy mam ich kartę lojalnościową i zaproponowała jej założenie. Transakcja płatności została przeprowadzona poprawnie i sprawnie. Tak mogę robić zakupy.