Opinia użytkownika: Urszula_307
Dotycząca firmy: Euro Bank S.A.
Treść opinii: Dostałam esemesa dotyczącego obniżenia oprocentowania kredytu, następnie konsultantka zadzwoniła do mnie abym przyszła do placówki, bo mam przygotowaną ofertę zmiany oprocentowania kredytu. Ucieszyłam się , weszłam do banku, brak klientów , podeszłam do stoiska, informuję konsultantkę o esemesie i telefonie. konsultantka prosi mnie o dowód osobisty i mówi, że musi sprawdzić , czy mogę uzyskać obniżone oprocentowanie, po 5 minutach drukuje oświadczenie o danych personalnych do podpisu i prosi o podpis, ale zaczynam czytać - gro moich danych nie zgadza się informuję o zaistniałej sytuacji , podchodzi druga Pani i mówi , że muszą jeszcze raz mnie poprosić o aktualizację danych, i dopiero wtedy przepuszczą mnie przez aplikację , która oceni czy mogę mieć obniżone oprocentowanie. Mówię , że dzwoniono do mnie i że oferta jest przygotowana, a nie dopiero teraz zbierają dane - mój czas jest ograniczony. Konsultantki milczą wstukując dane do aplikacji , następne 5 minut i otrzymuję odpowiedź. Niestety nie może uzyskać Pani obniżonego oprocentowania. Pytam - to po co przyszłam. Zdziwienie na twarzy konsultantek. Straciłam czas, i nic nie zyskałam chociaż bank mnie sam zaprosił.