Opinia użytkownika: Joanna_40
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Poszłam, bo musiałam sprawdzić jaki robię błąd przy opłatach robionych przelewem przez internet. Ponieważ ten poniedziałek mieścił się w trakcie "długiego weekendu", nie liczyłam zbytnio, że bank będzie czynny. A tu miła niespodzianka. 7 osób stojących do kasy: wpłaty, wypłaty.Pisałam już, że pomieszczenie jest małe / i to mi się nie podoba / i dlatego dowiedziałam się mimochodem, że pierwszy klient wpłacał 3400 zł. I po co mi ta wiadomość? Przecież nie założę nauszników. Ja, po 3 minutach oczekiwania, zostałam zaproszona do stanowiska doradcy. Przedstawiłam problem i poszłyśmy do komputera przećwiczyć wysyłanie przelewów. pani doradca pomagała mi we wszystkim a w końcu pożegnała słowami " z każdym problemem proszę przyjść do nas, pomożemy ". Wyszłam zadowolona,że jeden problem mam rozwiązany.