Opinia użytkownika: stokrotka_7
Dotycząca firmy: Moon Hostel
Treść opinii: W Hostelu Moon spałam 2 noce. Noclegi były zarezerwowane dla 5 osób na dwa dni, Mimo wpłaconej zaliczki w kwocie 200 zł, nie otrzymaliśmy takiego pokoju, gdyż ktoś, kto przyjmował rezerwację wpisał 5 noclegów dla 2 osób. Na samo wejście jak widać, personel okazał się niekompetentny. Pani z recepcjonistka zaproponowała rozwiązania nie do przyjęcia, czyli rozdzielenie grupy, część z nas miała spać w tym hostelu, a część w innym. Rozwiązanie było dla nas nie do przyjęcia, więc poprosiłam o zwrot gotówki i zaliczki, recepcjonistka odmówiła, pojawiły się komentarze w stylu: "proszę tak nade mną nie stać, bo wtedy ja się denerwuję", sytuacja była dość napięta, my zdenerwowani, recepcjonistka niekompetentna, jednak nie uśmiechało się nam tracić czasu na szukanie nowego noclegu, więc ostatecznie zostaliśmy w tym hostelu. Otrzymaliśmy dwa pokoje, ale niestety musieliśmy pokryć różnicę, więc nocleg wyszedł nam zdecydowanie drożej niż planowaliśmy. Uważam, że w takim przypadku hotel powinien pokryć różnicę w opłaceniu noclegu, gdyż ewidentnie jest to wina personelu. Chciałabym zauważyć, że na cały kompleks hotelowy, są tylko 3 natryski na korytarzu! więc oczekiwanie na natryski sięgało 40 minut, gdyż gości było dużo, w tym zorganizowane grupy szkolne. Pokoje były czyste, wymalowane, w pokojach TV, stoliki. Hostel jest blisko Rynku, blisko starówki, więc jest to duży plus, jednak okna z pokojów wychodzą na ruchliwą ulicę, więc jest głośno. Jeśli ktoś się wybiera do tego Hostelu, to proponuję upewnić się kilkakrotnie, czy złożona rezerwacja została prawidłowo przyjęta przez personel, czy zaliczka jest adekwatna do opłaty za pokój, aby zaoszczędzić czasu i niepotrzebnych nieporozumień.