Opinia użytkownika: Marek_605
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Jak pech to pech. Moja małżonka przez nieuwagę usiadła na swoje okulary. Zniszczenia były według nas znaczne ale postanowiliśmy pójść po poradę do Vison Expres. Uznaliśmy, że kto pyta nie błądzi. Po wejściu do salonu udaliśmy się do punktu obsługi i małżonka opowiedziała pracownikowi o swoim problemie pokazując jednocześnie nieszczęsne okulary. Pracownik z uśmiechem i troska wysłuchał a następnie poinformował, że zaniesie okulary osobie która zajmuje się naprawami i za chwilę do nas wróci. Dosłownie po 3 minutach pracownik wrócił i oświadczył, że okulary będą naprawione i do odbioru będą za około 45 minut. Na nasze pytanie ile będzie kosztowała usługa odpowiedział, że okulary były kupione w ich sklepie, że jesteśmy klientami ich sieci i usługa wykonana będzie gratisowo. Kiedy wychodziliśmy Pan pożegnał się z nami życzył udanych zakupów w centrum handlowym oraz miłego popołudnia. Szybko, sprawnie, pełen profesjonalizm polecam.