Opinia użytkownika: Astrum
Dotycząca firmy: Allegro
Treść opinii: Z programu PayBack, w tym kształcie w jakim on funkcjonował w Polsce, nie byłam zadowolona w pełni nigdy. Zastąpił, o wiele lepiej funkcjonujące, wcześniej istniejące programy lojalnościowe w Allegro i BP. Kiedy korzystałam z tych programów miałam o wiele większy komfort i o znacznie większą satysfakcję jako klientka. I nie da się ukryć, motywowało mnie do o wiele bardziej do korzystania z usług firm. Przelicznik na Allegro nigdy nie był zbyt ciekawy, jeden punkt za wydane 3 złote. Ale chociaż był. Ponieważ kupowaliśmy z mężem sporo drobnych rzeczy do naszej kolekcji trochę punktów się zbierało i po połączeniu z punktami z reala czy BP co jakiś czas odbierało się użyteczny drobiazg. Ostatnio, zupełnie przez przypadek, dowiedziałam się, że program na Allegro zmienił się, że punkty nie są przyznawane za zakup w licytacji a jedynie w Kup Teraz (co to za różnica, przecież kupuję na Allegro!), że nie są przyznawane za zakupy w wielu kategoriach i że nie są przyznawane domyślnie, a trzeba każdorazowo przy zakupie zaznaczyć, że chce się je otrzymać. W takim razie po co domyślnie wprowadzałam numer karty? Rozumiem, że Allegro chce przyznawać jak najmniej punktów, ale w końcu nie robią mi łaski, zostawiam im całkiem sporo pieniędzy w postaci prowizji płaconej przez sprzedawców od których kupuję. Jeżeli uważają, że program jest dla nich zbyt kosztowny albo niewiele im daje to niech z niego oficjalnie wyjdą, a nie wprowadzają zmian po cichu, w nadziei, że klient się nie zorientuje. Najbardziej drażni mnie, że nawet nie raczyli wysłać e-maila z informacją o dość ważnych zmianach w programie. Do oburzonych głosów klientów Allegro nie ustosunkowało się. Niestety jakość obsługi na Allegro (przez pracowników Allegro) spada bardzo a klient przestaje się liczyć zupełnie.