Opinia użytkownika: Marek_605
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: W tej instytucji od lat nic się nie zmienia. Dlatego moja wizyta w PZU na osiedlu Lech w punkcie obsługi klienta była krótka. Pracownikom brak elementarnej wiedzy dotyczący ubezpieczeń OC pracodawcy. Widać było, że nie jestem klientem docelowym. Sympatyczna skądinąd Pani nie potrafiła odpowiedzieć na najprostsze pytania dotyczące sumy gwarancyjnej, zakresu ochrony, a co najważniejsze wyłączeń. Lokal schludny, ale o komforcie dla czekających klientów trudno mówić. W poczekalni, która notabene jest częścią korytarz stały 4 krzesła, a oczekujących było 10 osób. Stanowiska obsługi w żaden sposób nie oddzielone od siebie co stwarza mały komfort rozmowy gdyż wszyscy w koło słyszą o czym rozmawiamy. Poza tym w pomieszczeniu było za ciepło. Pracownice ładnie i schludnie ubrane ale to chyba jedyny plus tej wizyty.