Opinia użytkownika: Anita_133
Dotycząca firmy: Warka
Treść opinii: Kiedy umawiam się ze znajomymi w większej grupie zawsze dla pewności rezerwuje stolik. I tak tez było tym razem: ze dwa dni przed spotkaniem zadzwoniłam do Piwiarni mieszczącej się przy ulicy Żeromskiego 15. Telefon odebrał młody mężczyzna, który dokładnie wypytał o datę, godzinę rezerwacji, moje nazwisko i mój numer telefonu. W dzień spotkania przybyłam na miejsce jako pierwsza. W drzwiach przywitał mnie menager i spytał czy miałam rezerwacje. Spojrzał w zeszyt i okazało się, że tej rezerwacji nie ma. Uśmiechnął się i spytał czy nie pomyliłam lokalu. Ja wtedy wyciągnęłam telefon i pokazałam mu swoje połączenie, dokładna jego datę i numer pod jaki dzwoniłam, tłumacząc że na pewno to nie ja popełniłam błąd. Menager nadal z niedowierzaniem w końcu znalazł wolny stolik. Uważam, że przy tak dużej konkurencji klient powinien być inaczej traktowany.