Opinia użytkownika: Joanna_1765
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Mimo braku kolejki czeka się ponad kwadrans na obsłużenie. Co miesiąc kupuję w Vision Express soczewki kontaktowe i co miesiąc sytuacja się powtarza-czekam naprawdę długie minuty, ażeby pracownik w końcu zauważył klienta i zjawił się na swoim stanowisku pracy. Obsługa powinna czekać na klienta-nie odwrotnie. Moje podirytowanie sięga zenitu po 10 minutach oczekiwania, a gdy zjawia się obsługa mam ochotę bez zakupu podziękować i wyjść. Można zapytać, co robią pracownicy wtedy, kiedy powinni obsługiwać czekających klientów takich jak ja- mianowicie obsługują klientów, których wizyta w salonie sprowadza się do ponad godzinnego wybierania okularów, przymierzania masy modeli, doboru soczewek, oprawek, ustalaniu ceny itd. To świetnie, że asystują klientom, którzy potrzebują rady w doborze okularów, ale co z tymi klientami, którzy chcą kupić jedną drobną rzecz, a nie mogą, gdyż na stanowisku brak obsługi???... Uważam, że pomysłem rozsądnym byłoby rozdzielenie stanowiska na 2 odrębne: (1) obsługa klientów zainteresowanych kupnem okularów, czyli zakupy długotrwałe wiążące się z dłuższym procesem podejmowania decyzji, jak również przyjmowanie reklamacji itp. , oraz (2) obsługa klientów chcących dokonać szybkiego zakupu.