Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Podczas przybycia na miejsce okazało się, że parkingi oraz obszar znajdujący się przed wejściem do sklepu były utrzymane w czystości. Sklep z zewnątrz został oplakatowany aktualnymi bilbordami obrazującymi trwające promocje wybranych produktów. Miejsca, w których odkładane są wózki utrzymane były w czystości. Podłoga na sali sprzedaży była czysta. Poruszanie się po obszarze sklepu nie było utrudnione. Produkty wyeksponowano estetycznie na półkach, nie było widocznych braków w asortymencie. Podczas obsługi przy stoisku mięsnym nie było dużej kolejki, czas jaki spędziłem na oczekiwaniu do obsługi to około dwóch minut, przede mną w kolejce była jedna osoba. Ekspedientka sprawiała wrażenie bardzo przemęczonej, przed obsługą przeprosiła mnie prosząc o chwilę cierpliwości i napiła się napoju, który wyjęła z szafki znajdującej się na stoisku mięsnym. Kobieta była miła i uprzejma. Podejrzewam, że jej przemęczenie wynikało z faktu, że była ona jedyną osobą, która w tym czasie dokonywała obsługi trzech stanowisk jednocześnie - mięsnego, wędliniarskiego i serowego. Przy kasach nie było długich kolejek, czas jaki spędziłem na oczekiwaniu to około 3 minut. Kasjerka powitała mnie słowami "dzień dobry" na jej twarzy nie zagościł uśmiech. Nie sprawdzono czy mój koszyk jest pusty przed skanowaniem produktów. Kasjerka po zeskanowaniu produktów podała słownie kwotę do zapłaty. Płatności dokonywałem kartą, kasjerka informowała mnie o czynnościach jakie muszę wykonać podczas autoryzacji, paragon otrzymałem do ręki. Pracownica pożegnała mnie słowami "dziękuję, do widzenia".