Opinia użytkownika: Karolina_1102
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: Niby wszystko miło i sympatycznie się zapowiadało, niestety brak kompetentnej obsługi. Zdziwiło mnie to, bo w sklepach tej sieci nigdy z kompetencjami personelu nie miałam problemów. Niby pani powiedziała 'dzień dobry' już przy drzwiach, niby spytała w czym może pomóc, niby pomagała, ale cóż z tego gdy nie umiała 'przetłumaczyć' rozmiarówki UK na nasze, tzn. zdawało jej się, że umie w rezultacie wylądowałam przy kasie z sandałkami dla dziecka o rozmiar większymi - na szczęście w ostatniej chwili dostrzegłam wszywkę z rozmiarami i wróciłam wyedukować panią, a tu nowa gafa - inni klienci pytają o piankowe chodaki na plażę (pani robi wielkie oczy), klienci mówią wprost, że chodzi im o coś takiego podobnego jak crocs'y - a pani zasłaniając pupą półkę z piankowymi chodaczkami marki Sahara stwierdza kategorycznie, że takiego czegoś nie ma...