Opinia użytkownika: Jan_3
Dotycząca firmy: TAURON
Treść opinii: Od kilku dni próbowałem połączyć się z Telefoniczną Obsługą Kilenta EnergiaPro Gigawat. Chciałem sprawdzić saldo na rachunku opłat za energię elektryczną. Telefonowałem kilkukrotnie w dni robocze, w godzinach od 7-16. Bezskutecznie, ponieważ gdy dzwoniłem, numer był zawsze zajęty. Wreście, w piątym dniu telefonowania, udało mi się połączyć. Przywitałem panią, odbierającą mój telefon. Na wstępie, szczęśliwy z połączenia, podziękowałem za możliwość rozmowy po (w sumie kilkudziesięciu) nieudanych próbach. W odpowiedzi pracownica powiedziała żebym podziękowania skierował do zarządu firmy, ponieważ: "obsada infolinii jest z woli zarządu, zbyt mała". Po szybkim sprawdzeniu i podaniu mi salda, podziękowałem za rozmowę.