Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Castorama

Treść opinii: Pojechałem do Castoramy w Katowicach skuszony reklamą taniej kosy spalinowej. Po wejściu do sklepu wspomniana kosa stała dokładnie na wprost drzwi. Miłe, nie trzeba szukać. Jak się później okazało nie do końca takie dobre. Po zobaczeniu wybranej kosy oraz innych modeli miałem kilka pytań ale po pracowniku ani śladu. Od pracownika sąsiedniego działu (narzędzia) dowiedziałem się, że ludzi od kos to muszę szukać na właściwym dziale ogród. Było to kilka regałów dalej. Tam trzeba było się trochę wystać aby przyszła twoja kolej na zadanie pytania sprzedawcy. Jak nadszedł ten czas to okazało się, że trzeba się wrócić do kos. Kilka pytań o samą kosę, później o akcesoria (żyłka, olej) no i potrzebny spacer na ogród. W ciągu całej wizyty przeszedłem tą trasę 5 może 6 razy. Okropność. Kto wpadł na pomysł aby towar z jednego działu wystawić w 2 różnych, odległych od siebie miejscach? Pracownicy mało skupiali się na kliencie. Było ich 2, a klientów sporo. Tylko szybko odpowiedzieć na pytanie, najlepiej w jednym zdaniu, a nawet wyrazie i dalej do następnego klienta. Bardzo niska cena towaru oraz duża oferta zdecydowały, że przyznałem dodatnie punkty.