Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Po wejściu do sklepu nikt mnie nie przywitał pomimo ze na sali było dużo pracowników.Musiałam czekać jakiś czas na to aż mnie ktoś obsłuży.Widziałam na sali pracownika który nie obsługiwał klientów lecz stał przy swoim stanowisku i korzystał z komputera.Podeszłam do niego i poprosiłam o pomoc w sprawie laptopa.Pracownik polecił mi parę modeli i w jasny sposób wytłumaczył ich podstawowe funkcje. Następnie pokazał mi opisywane modele laptopów na swoim komputerze , szkoda że nie pofatygował się do stoiska z laptopami i nie pokazał mi ich w realu ( chociaż było koło niego ), jak również nie wspomniał o możliwości wykupienia dodatkowego pakietu ubezpieczenia do gwarancji.Byłam zainteresowana również zakupem depilatora , ale pracownik powiedział z rozbrajającą szczerością że on nie ma na ten temat zielonego pojęcia i polecił zapytać o to innego pracownika.W sklepie panował porządek, bardzo duży wybór asortymentu, świetnie wyeksponowane ceny.Ogólnie jestem dosyć zadowolona z wizyty w tym sklepie, ale uważam że personel mógłby być bardziej zorientowany na klienta i aktywny w obsłudze.Nie czekać na to aż klient podejdzie do niego , ale o ile nie jest zajęty pierwszy podejść do niego i zapytać w czym może pomóc.