Opinia użytkownika: klientka_7
Dotycząca firmy: GRYCAN
Treść opinii: Moja obserwacja dotyczy kawiarni z obsługą kelnerską na poziomie +2 w Pasażu Grunwaldzkim. Sobotnie popołudnie, w dodatku urodziny centrum handlowego, to nie jest najlepszy czas na spokojne posiedzenie na lodach. Mając to na uwadze zajęłyśmy z siostrą miejsce w miarę zaciszne, na kanapie za wielką donicą, w narożniku kawiarni, z widokiem na gabloty z lodami. Już po kilku minutach podszedł do nas uśmiechnięty kelner i zapytał czy może przyjąć od nas zamówienie. Zamówiłyśmy desery lodowe i kawy. Zanim kelner podszedł do nas, przyjął zamówienie od innych klientów i z tymi dwoma "zleceniami" oddalił się do gabloty z lodami, gdzie przekazał zamówienia do realizacji kelnerkom. Zaobserwowałam, że nasze desery lodowe i kawy zostały ustawione na tacy i były gotowe do zaniesienia do stolika, ale kelner stał przy ladzie obok tej "naszej" tacy i czekał, aż jego koleżanka skończy przygotowywać zamówienie dla tych klientów, którzy zamówili chwilę przed nami. W tym czasie nasze kawy zdążyły trochę wystygnąć, a lody zaczęły się lekko rozmrażać. Zdziwiła mnie taka praktyka - nie wiedziałam, że musi być zachowana kolejność obsługi klientów, nawet jeśli zamówienie późniejsze jest gotowe wcześniej. Pomijając ten fakt, całą wizytę w kawiarni oceniam bardzo pozytywnie. Obsługujący kelnerzy byli bardzo sympatyczni i uśmiechnięci i uwijali się z przyjmowaniem zamówień od klientów, roznoszeniem tych zamówień do stolików oraz zbieraniem naczyń. Desery były smaczne, stoliki w kawiarni czyste, a obsługa była ubrana w czyste stroje firmowe.