Opinia użytkownika: Henryk_23
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Wybrałem się dzisiaj z dziećmi do parku. Obok niego jest sklep "Biedronka" wcześniej byliśmy na lodach i dzieci były strasznie wybrudzone. Postanowiłem wstąpić, aby zakupić wodę niegazowaną. Wchodząc do sklepu zauważyłem plakaty przed wejściem w gablocie: "Biedronka poleca". Nie miałem zbytnio czasu, aby wziąć wózek, więc wszedłem bez niego. Wchodząc strefa wejścia była czysta. Pierwsza alejka wyglądała estetycznie. Palety równo ułożone, jak również towar na półkach był estetycznie poukładany. Ceny odpowiadały produktom znajdującym się pod nimi. Wziąłem do rąk napoje i udałem się dalej tą alejką. Zauważyłem dwóch pracowników wiozących towar do ułożenia na półki. Jeden z tych pracowników podczas przewozu towaru wskazywał klientowi towar znajdujący się na półce było to musli. Udałem się dalej w stronę kasy. Była kolejka, ale niedługo po moim podejściu została otworzona trzecia kasa. W kolejce stałem jako trzeci klient. Towar wyłożyłem na czystą taśmę i oczekiwałem na obsługę kasową. Pani w kasie przywitała mnie słowami "dzień dobry", jak również zaproponowała mi zakup reklamówki. Na koniec transakcji podała mi wartość zakupów. Wydała mi resztę informując mnie o jej wysokości jak również pożegnała mnie słowami: "Dziękuję, zapraszam ponownie". Wyszedłem ze sklepu.