Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Fikoland
Treść opinii: Jakiś czas temu, zakupiłem za pośrednictwem portalu Sweetdeal wejściówki do Fikolandu. Na potwierdzeniu dokonania zakupu, nie było daty realizacji kuponów. Pewnego dnia, postanowiłem pójśc z maluchami do centrum rozrywki, aby trochę się wyszalały. Na miejscu okazało się, że zakupione wejściówki nie obejmuja wejścia w weekendy. No dobrze, postanowiłem normalnie zapłacić, jednocześnie informując pracownika, że na zakupionych wejściówkach nie ma informacji, do kiedy są one ważne a także, że nie obejmują wejść w weekendy. I tu nastąpiła miła chwila . Pracownik zaproponował rozwiązanie, które mnie satysfakcjonowało. Skorzystałem z wejściówek, pomimo, że nie obejmowały weekendu. Widać było, że zależy obsłudze, aby klient nie wyszedł zrażony z centrum zabaw. A to, że błąd nie był z mojej strony, to już nie moja sprawa, lecz firmy.