Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: LIDL

Treść opinii: Zachęcony reklamą w telewizji, zajechałem do sklepu, aby kupić reklamowane produkty. Na zewnątrz sklepu można było zauważyć porządek. Wchodząc do środka od razu poczułem zapach świeżo pieczonego chleba. Oglądając ofertę zauważyłem, że widoczne produkty były poukładane i że każdy produkt posiadał cenkę. Na terenie sklepu można było zauważyć pracownków, którzy zajęcie byli wykładaniem towaru. Praca ich nie przeszkadzała w wybieraniu produktów przez klientów. Po wybraniu interesujących mnie produktów udałem się do kasy. Musiałem chwilkę poczekać, gdyż była kolejka. Po krótkiej chwili przywitała mnie pracownica. Przezd rozpoczęciem skanowania pierwszych produktów, zapropnowała mi zakup reklamówki. Po zakończeniu skanowania ostatniego produktu, pracownica podała mi kwotę do zapłaty. Po wręczeniu mi reszty, podziękowała mi za zakupy i zaprosiła mnie ponownie. Muszę się przyznać, że byłem zadowolony z obsługi w sklepie. Widać, że sieć stara się, aby klient był zadowolony z zakupów i aby wrócił ponownie na zakupy.