Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: BKM - Białostocka Komunikacja Miejska
Treść opinii: Musiałem kupić bilet autobusowy, więc będąc obok, zaszedłem do punktu BKM. Od razu przywitała się ze mną pracownica. Muszę przyznać, że byłem mile zaskoczony, gdyż nie zawsze można spotkać pracownika takiego punktu z uśmiechem na ustach. Poprosiłem o bilet miesięczny wręczając jej blankiet od biletu miesięcznego. Przed wydaniem mi odpowiedniego znaczka, pracownica poinformowała mnie, że bilety na kolejny miesiąc są droższe. To było moje drugie miłe zaskoczenie. gdyż jak do tej pory nigdy nie zdarzyło mi się, abym był informowany wcześniej, że coś podrożało. Oczywiście, jak się można było domyślić, zostałem także mile porzegnany. Aż się chce zachodzić do takiego punktu, gdzie widać, że dbają o klienta.