Opinia użytkownika: Tapeta
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Wybrałam się do Ikei w celu zakupu szafy do sypialni, którą wcześniej wybrałam na stronie internetowej. Muszę przyznać, że parking przed Ikeą jest duży i każdy znajdzie miejsce do zaparkowania, tak więc z tym nie miałam kłopotu. Weszłam do sklepu i od razu udałam się do działu szaf. Po wcześniejszym pobraniu numerku, podeszłam do Pani obsługującej, która życzliwie mnie powitała. Zadałam parę pytań dotyczących rozmiaru szafy i koloru. Pani cierpliwie poinformowała mnie, że są dwa kolory: ciemny brąz oraz biały, a także podała dostępne rozmiary. Gdy podjęłam decyzję, Pani obsługująca mnie wydrukowała zestawienie rzeczy, które chce zakupić oraz objaśniła, abym udała się najpierw na magazyn. Zapewniła mnie jednocześnie, iż na magazynie będzie pracownik, który pomoże mi to wszystko załadować na wózek, a jeśli chce skorzystać z usługi transportowej, to mam się udać na prawo od kas. Pani grzecznie mi podziękowała, pożegnała i zaprosiła do kolejnych odwiedzin. Rzeczywiście na magazynie pomógł mi jeden z pracowników. Sam zaproponował pomoc widząc, że szukam wózka. Spojrzał na moją listę, zaprowadził do odpowiednich regałów i pomógł załadować na wózek. Na koniec sprawdził moją listę i gdy zobaczył, że to już wszystko to zapytał w czym może mi jeszcze pomóc. Po tej wizycie w Ikei, jestem mile zaskoczona życzliwością obsługi. Dzięki temu zakupy są prostsze i przyjemniejsze.